4 november 2011

1 år sedan..

idag är det 1 år sedan jag såg MCR i Hamburg. det var den andra gången jag såg dem, och kan fortfarande inte fatta att jag såg dem, eller att jag har sett dem 3 gånger efter detta. det var helt obeskrivligt. saknar dem så obeskrivligt mycket..
jag köade bara i 4 timmar, med min mamma, och även fast jag gick på toa där inne, så kom jag näst längst fram, på rays sida. tyvär var det en lång kille framför mig. och under åttonde låten "you know what they do to guys like us in prison" så kom gerard ner vid publiken för andra gången, men nu hos mig! han var så nära så jag kunde nudda honom. dem körde flera låtar, som dem sedan inte körde på den större turnen. eftersom danger days inte hade kommit ut den, så man hade bara kunnat höra låtarna live innan, eller någon på singel. det var helt sjukt obeskrivligt.. efter konserten, så vänta vi på att dem skulle komma ut, jag och mamma vänta i 2 timmar, tillslut kom mikey och ray ut, och jag lyckades få mikeys autograf. sedan efter en halvtimme kom frank ut och jag fick hans autograf med. helt sjukt.. tyvär så han jag inte prata med dem..

här är låt listan, och + videos, från konserten (inga är filmade av mig) titta mer en gärna på videosarna, för dem kör låtarna obeskrivligt.. du hittar videosarna bredvid låten. 

Look Alive, Sunshine  (Played Over PA System)
1. Na Na Na (Na Na Na Na Na Na Na Na Na) >här kan du se videon<
2. Thank You for the Venom >här kan se videon<
3. Planetary (GO!) > här kan du se videon<
4. Desolation Row (Bob Dylan cover) >här kan du se videon<
5. I'm Not Okay (I Promise)>här kan du se videon<  
6. Our Lady of Sorrows >här kan du se videon<
7. I Don't Love You >här kan du se videon<
8. You Know What They Do to Guys Like Us in Prison  > här kan du se låten från konserten <
9. The Only Hope for Me Is You  >här kan du se videon<
10. DESTROYA  > här kan du se videon <
11. Welcome to the Black Parade  >här kan du se videon<
12. Helena  >här kan du se videon<
13. Mama  >här kan du se videon <
14. Teenagers   här kan du se videon
15. The Ghost of You   >här kan du se videon från konserten<
16. Famous Last Words   >här kan du se videon<

Encore:
17. Cancer  >här kan du se videon<
18. The Kids From Yesterday >här kan du se videon<

och tillslut bilder från denna obeskrivliga konsert


bild tagen av mamma

 bild tagen av mamma

 bild tagen av mamma

 bild tagen av mamma

 bild tagen av mamma

 bild tagen av mamma

 bild tagen av mamma

bild tagen av mamma 

 bild tagen av mamma

 bild tagen av mamma

 bild tagen av mamma

 bild tagen av mamma

 bild tagen av mamma


frank och mikeys autograf, som nu är mina.<3

bild tagen av mig, när frank signerar

bild tagen av mig

bild tagen av mig
saknar dem mer en något, tack för allt MCR. <3

XOXO, n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar